hakkımda

KÜNYE İLETİŞİM

HAKKIMDA MERAK ETTİKLERİNİZ... Uzak doğunun ilk mistik bilgisine ilgim 1988'de gezmeye gittiğim Endonezya'da Bali T...

27 Ekim 2015 Salı

DOLUNAY KOÇ 10 DERECE

Binlerce istek, binlerce dilek, binlerce arzu, binlerce iyi hayat, binlerce iyi şey ancak 1000lerce tek yürek insanla gerçekleştirilir. Binlerce olmayı HİÇ unutmayalım. 
Bugünkü dolunayın mesajı da bu BİR OLMAYI ÖĞRENMEK, yardım GANİ zaten 


Bugün dolunay günündeyiz. Enerji yüksek, beyinler iyi işliyor çünkü dolunayımız birinci burç olan KOÇ burcunda, dahiyane bir yıldız etkisinde oluşuyor. 



Eğer birşeyler oluyorsa çevrende bir şeyleri yapamadın ki anlayamadın ki oldu... Koç burcunda başlar evrim yani önce kişi kabadır sonra 12ci burca ulaştığında kişi Yüce olanladır bu tabi uzun bir yol, yolun neresindeyiz kimbilir. Bireysel kişi eninde sonunda toplumdan kopar ve bu da toplumu birliğinin bitişidir çünkü bir süre sonra teker teker yanlızlaştın, sokaklarda görüyorsun orda burada metroda vapurdda , araç kulalnan şöför bile telefonuna gömülmüş, ilişkiler bitmiş, sanal dünyada bir başka dünyada hapsolunmuşluk artmış, araba kullanırken bile herkes telefonuna gömülmüş,   merhabalar hatır sormalar bitirilmiş,  komşuluk zaten yan dairede bitmiş ki sınırlarındaki komşuları görmen olanaksızlaştırılmış, yani bir acaiplik oluşturulmuş, işte şimdi şaşar kalırsın sen de bu düzene, niye şaşırıyorsun ki sen yaptın zaten bunu, ben o hepimiz yaptık, bireysel olacağız derken bütünü unuttuk, unutmayanlar ise varlar, onlar bizim başımız aşağı bakarken biz bireysellşirken çalışırlar, kendilerinin çıkarlarını gerçekleştirirler, bu işte güzel değerleri öldürür,  KOÇ burcu 1ci burç, egolarını terket diyor bu dolunay. Terketmeye var mısın? Terk et agolarını azat et...

Dolunay malum Ay’ın en büyük hali ve yaşadığımız olaylar çerçevesinde bizlerin içindeki en  büyük duyguyu tetikliyor, en büyük duygumuz bu ay nedir? Nerede doluyoruz? Nerede boşaltamıyoruz?  Dolunaylarda bireysellik kalkar ve bir olma fikri yükselir. Bireysellik daha çok yeniayın meselesidir. İnsanlar dolunaylarda hallemedikleri konuları aşmakta daha başarılı çünkü içten gelen dürtü daha büyük aynen Ay’ın büyük hali gibi bizim psikolojik dalgalanmalarımıza etkili çünkü doldun doldun bunu ifade edemediğinde bir sıkışmışlık da yaratır.  Bu dolunayda Koç burcunda bir başlangıç enerjisi hakim.  
Vedik Sideral gökyüzünde Koç burcunun Aşwini Nakşatrası (batı astrologlarının Alfa ve Beta Arieatis takım yıldızları olarak bildiği bölge eşittir Aşvini ) oluşan bu dolunay öncü insanları harekete geçirecek yeni enerjileri, kalıpları kırmayı, yeni fikirlerle değişimi tetikleyecek hızlı olayların oluşumu destekleyici. Koç burcu dolunayının enerjisi  toplumsal olaylarda büyük kesimleri dışa döndürücü, hareketi ve hızı  artırıcı olur. Kafalar hızlı çalışır, pratik çözümler üretilir. Fikirleri bu dolunayda etraflarını fazlaca etkilenir, çünkü bu enerji beyin bölgesini gösteren 1.ci burçta oluşuyor ve hayli büyük – değişim isteyen kişilerde enerjisi yüksek aura verir. Toplumların pratik , atak kurtarıcı fikirlere ihtiyacı her zaman var özellikle şu Kali yuga=deformasyon çağında. 

Yeni bir şey istiyoruz artık çünkü KOÇ öncü enerjiler ve başlama enerjisini arttırıyor. Yeni fikirler olur da yapamadıktan sonra ne yapacaksın o fikirleri. Ay’ın Koç etkisi  oluşturma gücü de verecektir. Ataletten bahsedemeyiz. Dolunay’ın bulunduğu nakşatrayı ben çok beğendim; bu dolunay bugün 10 derece  Aşwini nakşatrasına denk geliyor. Nakşatra nedir? anlamıyorum ben diyenleriniz vardır yine,  vedik nakşatrasız olmaz ama ıdısına dıdısına girmeden diyeyim ki bu Dolunay’ın yaydığı YILDIZ TOZU enerjisi yenilenme, başlangıç , ileri hedefleri içeren duygu halleriyle bizi diğer yeniaya doğru hızlı ilerleme getirecek. Toplumsal bilincin odak noktası bütünün hayrına bu sefer  çok yakın. Dolunay Ay-Güneş karşılığı demektir. Ay’ın en ışıklı halidir. Bu etki yakın avdede hakikatın kazanması, haksızın yenilmesi ve haklının yanında olmaya yakın unsurlar içeriyor. Toplumsal konular pekişiyor ve genel olarak çalışanlar, emektarlar ve ekmek derdinde olan insanların daha iyi etkiler aldığını söyleyebiliriz. Karşısında duran Güneş , Terazi burcunun zodyaktaki dip düşüşü olan 10 derecesinde  debilite noktasından geçerken nasılda bu dolunay oluşuverdi? Bu düşüş tabi ki patronların, yöneticilerin susup dinleme etkisini arttırıcıdır. Güneş’in üstünlüğü zayıf, egolar zayıflıyor, üstünlük hissinde zayıflık var, kendini üstün görenlere karşı tabi iyi bir etki diyemem, çünkü diğer yöndek, AY’ı dinlemek onların hiç hoşuna gitmeyecek ama ne yapalım ! oluverdi işte. Bu da bir durum işte. Üstün olanlar , kraldan kralcı olanların zayıfladığı bir dolunay enerjisi veriyor. Bir iş yerinde kendini en hep büyük, muktedir ben yaparım olur gibi gören patron doğal olarak çalışanları tarafından sevilmez ve o şirket bir süre sonra iflas eder. İşte egoya hakim olanların yılda bir kere de olsa dürtüldükleri etkili ay bu aydır, büyükten daha büyük her zaman vardır, evrensel hizmet olarak Güneş Terazi burcunda yılda bir ykere düşer düşer ve Koç burcundaki dolunayda yanındakileri dinleyeme zorlanır. Kendini tek gören patron bir işyerinde çalışanın halinden anlamalıdır. Güneş’in düşme noktasında oluşan bu dolunayda sonuç itibarıyla ego savaşlarının bitirileceğini, toplumun genel refahının ön planda tutulacağını tahmin edebiliriz. Sonraki yeniayın da Terazi burcunda olacağını düşünürsek bu dolunayın, daha önce ezilmiş olan kitlenin söz hakkının gücünün yüksek olduğunu, bunun da evrensel bir yardım olduğunu yine öngörebiliriz.
Şimdi daha minör açıdan de bir de bakalım; Koç burcunda Aşwini nakşatrasında başka neler var? Bir kere Koç burcu senin benim onun hepimizin doğum anında bizimle, yani sen Koç burcusun bu dolunay seni aman da şöyle ilalki etkiler diye bir şey diyemem çünkü Koç burcunda doğmayan bir sürü insan bundan etkilenmiyor mu kuzum? Tabi ki etkileniyorsun. Astrolojinin içine girdikçe senin de 12 evinden birinin Koç olduğunu günün birinde öğrenirsin elbet. Atıyorum Balık burcu olan birinin para konusunu idare eden Koç mesela, veya Akrep burcunun düşmanlarını gösteren burcu Koç yine. Atıyorum yine; Terazi burcunun eş ilişkilerini gösteren burcu Koç. Her burcun gösterdiği bir alanı var. Bu durumda dünyada doğan  herkes bu dolunaydan bir şekilde etki alır.   Özellikle dolunaylarda enerji büyük olduğu için insanların tepkisi ve mücadelesi büyür ve olayların etki gücü yükselir,  konu başlığı senin gözüne sokulur ,  sen de dersin ki ; vay anasını sayın seyirciler…. bak sen işte falanca da bana bunu yaptı şunu yaptı. Dolunaylarda eliminiyasyon bu yüzden kolay olur, çünkü çomak sokanlar artar senin de tepki büyür.    
Koç burcu haritamızın en teknolojik bölgelerinden biri de aynı zamanda. Bu dolunay teknoloji ile uğraşan kişileri, yazılımcıları, bilgisayarcıları, yaşam koçlarını, doktorları, mucitleri, ve şifa işleriyle uğraşan herkes için güzel oluşumlara açıklık getirecektir.  Heyecanlı olaylar  dorukta olabilir, Koç burcunun sabırsız yapısı hepimizi tetikleyecektir. Nakşatranın  yöneticisi Ketu, hatalara, yanlışlıklara ve şikeye karşı da bizi uyarıyor. Özellikle elektronik sayaçların hataları, telefon hafızasının silinmesi, elektronik tesislerde yanlış bir tuşa basılması, borsada yanlış bir satış-alış yazdırılması gibi,gibi… Hackerler bu dolunayda yine iş başında olabilirler.   En güçlü güvenlik duvarları bu dolunayda Aşvini etkisine dayanamayabilir, bu yüzden koruma kalkanlarınızı güçlendirmelisinizç Ketu’nun etkisinde beklenmeyeni beklemek ve şaşırmak da çok mümkün çünkü. Sakin… sakin..ol…ben bu dolanaya Maşallah diyorum en özetinden. Dileklerin tez olsun İnşallah....
Hepimizin hayrına oluyor ve de OLDU.  





SEVGİLERİMLE 
NAMASTE  





 Jyotişi Danışman ::: Jaimini/ Parashara śiṣya  ::: İç Mimar  Vastu Mimarı

Vedik Astroloji Parampara Eğitim Merkezleri : Hindistan, Yeni Delhi, Bhimtal  "DEVAGURU Brihaspati Center, PSJ " Guruji Pandit Sanjay Rath & Guruji Sarbani Rath/ Danimarka, Kopenhag, "RAMA Regional Academy for Mantra and Astrology" Guruji Visti Larsen