hakkımda

KÜNYE İLETİŞİM

HAKKIMDA MERAK ETTİKLERİNİZ... Uzak doğunun ilk mistik bilgisine ilgim 1988'de gezmeye gittiğim Endonezya'da Bali T...

17 Kasım 2014 Pazartesi

AY BURCUNU NAKŞATRANI BULMAK

YILLARDIR BENİ TAKİP EDENLERİNİZ BİLİRLER VEDİK ASTROLOJİDE AY BURCUNUN ÖNEMİNİ VE NAKŞATRALARLA İLGİLİ ÇEŞİTLİ YAZILAR YAZDIM, 

EN ÇOK SORULAN SORU BU YÜZDEN; 


"BENİM AY BURCUM NEDİR?  OLMUŞTUR


BİR ASTROLOJİ  PROGRAMI İNDİREMEYEN DOSTLARIM İÇİN BU ZOR OLUYORDU. BİR ÇÖZÜM ARADIM VE KISA BİR HESAPLAMA ŞEKLİYLE BUNU SİZİN İÇİN TÜRKÇE OLSUN İSTEDİM . 


AY BURCU HESAPLAYAN BU ÇALIŞMAMIZI SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.  HİNTLİ VE ÜLKEMİZDEN DE SEVGİLİ BİLGİSAYARCI ARKADAŞLARIMIN DESTEĞİ İLE OLUŞAN BU ÇALIŞMADA VEDİK ASTROLOJİYE GÖRE ŞU MEŞHUR AY BURCUNUZU VE NAKŞATRANIZI ARTIK HESAPLAYABİLİRSİNİZ. İNŞALLAH YÜKSELEN BURCUZU DA BU TARZ BULACAĞINIZ HESAPLAMAYI EKLERİM İLERDE..














AY BURCUNUN ÖNEMİ  


Okuyucularımdan gelen sorular üzerine önemli bir konuya değinmek istiyorum.  ANA burcum nedir diye sorularıza Ay burçlarını söylememe rağmen "peki ANA burcum nedir soruları?" sıklıkla sorulmakta olduğunu görüyorum.   Vedik astrolojide ANA burç Ay BURCUMUZDURdur.  Yorumlarımı değerlendirirken okuduğunuz Ay burcunuz fikirlerinizi yeşertip yeşertemediğini, korkularınızla baş edip, hedeflerinize ne kadar yakın olduğunuzu, çevrenizden ne kadar  destek aldığınızı anlayacaksınız. Ay desteklemiyorsa yani etrafınız, insanlarınız sizi takdir etmez ise bir yere kadar ilerlersiniz.



Ay burcunu ancak bir astroloji programı veya efemeris denilen gök günlüğünden bulabilirsin. Veya yukarıdaki linkten otomatik hesaplatabilirsiniz.





Namaste

Jyotişa Pandita 

NANDİ Himalaya


Vedik-Hint Astrolojisiyle tanışma serüvenim 1996'da Hindistan'da küçük bir köyde başlamıştı. Akıl-Ruh-Beden üçlemesini mükemmelen birleştiren bu kadim astrolojiye olan ilgim yıllar içinde derinleşti. Son beş yıldır Danimarka'da Üstad Jaimini İleri düzey eğitimlerime devam ediyorum. Ayrıca 2016 yazında Üstad Paraşara ekolünde İngilizce olarak yazdığım 120 sayfalık  bitirme tezimi tamamlayarak, Yeni Delhi Devaguru Akademisi tarafından "Jyotişa Pandita" seviyesi ile onurlandırıldım. Jyotişa Işık astrolojisi demektir. Menşei Hindistan'dır. Vedik Astroloji olarak da adlandırılır. "Pandita" seviyesi Hindistan’da belirli bir düzeye gelmiş yetkin astrologlara Gurusu tarafından verilen ünvandır. Bu bilgilerim eşliğimde temel ve ileri astroloji eğitimlerime katılabilirsiniz   KÜNYE özgeçmiş..."


Jyotişa Pandita NANDİ Himalaya. Paraşara / Jaimini / Vastu İç Mimari uygulamaları.  Brihaspati Devaguru Center- Hindistan / Rama Mantra Şastra Akademi  Danimarka. İletişim "vedikastroloji@yahoo.com" Facebook Vedik Astroloji Bülteni, VedikAstroloji Blog yazılarımın her hakkı  5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu uyarınca  saklıdır, kopyalanamaz, izinsiz dağıtılamaz.