KÜNYE İLETİŞİM



HAKKIMDA MERAK ETTİKLERİNİZ...



Uzak doğunun ilk mistik bilgisine ilgim 1988'de gezmeye gittiğim Endonezya'da Bali Tapınaklarında yaşadığım ilginç olaylarla ortaya çıktı. Geri döndüğümde zamanla iş yaşamım ağır bastı ve bu tip konuların üstünü kapattım. Vedik öğretilere yoğunlaşmam aslen 1996'da Hindistan'a bir aşram ziyareti sırasında oluştu.  Ben bir holdingte kariyer yapmayı hedeflerken kendimi Hindistan'ın büyüsüne kapılmış bulmuştum.  Bilinçli irademde olmayan bir merakla okumaya araştırmaya koyuldum. Kaderimi çözmek istemem, mutluluk arayışım, mistik yolculuklarımı hızlandırdı. Bu esnada büyük gurularla, mistik kişilerle tanışmam çok etkili oldu ve bilgiler bilgileri hızlı bir şekilde açtı. Gezen de okuyan da daha çok bilir diyorum. Eski bir ruh olduğuma inanıyorum. Bu bilgelik alanı bana her geçen gün daha cazip geldi ve keyifle devam da ediyor.  Hala yeni bilgiler keşfediyor ve siz okuyucularımla bunları paylaşmayı seviyorum. 
  
Anneannemin çok güzel cümleleri arasında şu en çok hoşuma gidenlerden biridir; “Rabbim kulunu imha etmez ama ihmal eder.” derdi. Herşeyin bir zamanı vardır anlamına gelir. Astrolojiye 1992'de merak sarmıştım değişik transitler altındaydım, yaşamın mistik yönünü merak eder olduğum değişik bir dönemdi. O yıllarda daha çok psikoloji kitabı okuyor, eski uygarlıkları çok merak ediyordum. Astrolojiye ilgim bir hobi niteliğinde başladı.  Yıllar geçtikçe ilgim pekişmeye ve bilgim artmaya başladı. Kader herkeste aynı değildir, kimisinin kocası, kimisinin işi, kimisinin çocukları veya bunların belirli oranda karışımı olarak sizi sevindirebilir veya üzebilir.  Birtakım kişiler daha zorluklar yaşarken bazısının niye şanssız olduğu ne eğitimine ne kariyerine ne de ailesine bakarak anlayamadığınız durumlar olur, aynı aileden aynı görgüyü almış kardeşlerin yaşam şansları çok farklı olabilir. Aynı desteği alan biri işinde başarılı olurken biri işini batırabilir, klasik cevaplarınız belki hazırdır, ama astrolojinin gösterdikleri ile yıllar içinde bu konuya hayranlığım arttırmaya başladı. Çünkü belli formüller çok kişide çalışmaktaydı. Demek ki bunun bir sistematiği vardır!  Yaşama karşı çok soru sorar ve düşünürüm. Kişisel farkındalık ve gelişim konularına da ilgim arttıkça “benim doğma sebebim nedir, bu dünyadaki amacım nedir?”  gibi ruhsal sorular ardından önce tasavvuf sonra da Uzakdoğu felsefeleriyle ile karşılaştım. Kendimi çözümlemek, daha iyi anlamak yaşamdaki sıkıntılarımın sebeplerini görüp şifalandırılabilir olduğunu okuduğum kitaplar arasında rahat nefes alıyordum ama olaylar öyle değildi.  Kitaplarda yazılanları anlamak ve uygulamak için Hindistan'a gitmeye karar verdim.   Böylece 1996’da Hindistan yolculuklarım başladı. İlk sorularım "Ben kimim? Ruh kim? Bu evren nasıl yaratıldı? Uçsuz bucaksız galaksiler arasında bilindik gezegenlerin üzerimizdeki etkisi nasıl tezahür etmekte? Bizden başka burada kimler var? Çok uzun yıllardır sorduğum sorularımın cevaplarını  8 yoğun mistik Hindistan gezimde oradaki dervişlerin ışığında buldum. Vedik astrolojiyle ilk tanışmam, 1996’da Puttaparthi köyünde bir kitapçıdan satın aldığım kitaplarla başlar. Her gittiğimde bir sürü kitapla geri dönmüştüm fakat eksik bir şeyler oldu. Karmaşık bir sürü terim, ancak bunları bana bizzat anlatan ciddi bir  öğretmenleri bulduktan sonra yerine oturdu. Bu yolculuklarda bir sürü aşram deneyimine sahip oldum. Ruhun yolculuğu konusunda uzun yıllardır sorduğum sorularımın beni hayrete düşüren cevapları veda bilimi ışığında netleşti. Bazen günlerce yerlerde uyudum, muz yapraklarında yemek yedim, iki kere zehirlendim, iki kere ölüm tehlikesi atlattım.  Astroloji haricinde de Hindistan'da  önemli gurular ile tanıştım. Srila Bhaktivedanta Narayana Gosvami Maharaja’dan inisiyasyon ve dikşa aldım.  Aslen çok uzun yıllardır bu konularla ilgiliyim. 1992'den beri yüzlerce doğum haritasına baktım, pek çok kişiye fikir verdim. Ben bir şeyi ancak çok iyi bilirsem yazabileceğime inanıyorum. Detaycı ve mükemmeliyetçi, disiplinli  biriyim bu yüzden uzun yıllar yazmayı bekledim sanırım. Gurujim artık beni dürtüyor ne zaman yazacaksın diye . Bana kalsa daha bir sürü şey öğrenmeliyim. Bu mükemmeliyetçilik bazen başa dert galiba.  Aslen şimdi bu kadar donanımdan sonra sizlerle paylaşılacak lezzetli kıvama gelmiş bir sürü bilgilerin olması daha iyi değil mi? Batı astrolojisini de çok iyi biliyorum ama artık hiç yazmıyorum.  Vedik astrolojinin matematiğine tam odaklıyım.  Sizinle paylaşmak istediğim birincil uzmanlığım Hindistan kökenli Vedik Astroloji, diğeri yine Hindistan kökenli Mimari uygulamalar alanı Vastu.  Vastu doğum haritalarına göre mekanları yerleştirme sanatıdır, bu ülkemizde daha çok Çin menşeli olan feng şui tarzı bir uygulamadır ama daha değişiktir, aynısı değildir.   İç Mimar olmamın getirdiği  artı var elbette, bu alan da inanılmaz keyifli.  Vastu özetle kişiye, ailelere mutluluk, bereket ve şans getiren mekanların özel mimari detaylarla inşa edilmesi,varolan mekanların da yeniden düzenlenmesi sanatıdır. Yüksek isim enerjisi taşıyan "NANDİ Himalaya" ismimi severek kullanıyorum. İsim seçiminde Jyotişa Gurujim Visti Larsen bana önderlik yaptı.  Çanakkaleliyim. Yetişkin harika bir evlat annesiyim.  Eğitimlere fazla düşkünüm. Boğaziçi Üniversitesi Biyoloji'de 2,5 yıl okudum sonra sevemedim, yine Boğaziçi'nde Bilgisayar Programcılığı okuyarak mezun oldum. Resme, sanata da yetenekliyim; üstüne hızımı alamadım,  1997’de de Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar İç Mimarlık bölümünden mezun olarak iç mimari kariyerimi başlattım.  Astroloji yanısıra  meditasyonla ilgiliyim. Psikolog Svagito Liebermeister'den Aile dizimi birinci düzey eğitimi aldım.    

Orissa'nın spritüel simgesi Sri Jaganath'lar 2008'de Mayapur'dan evimde gelerek konaklamaya başladılar.  Vedik Astroloji Hakkında kısaca...Vedik astrolojisi hakkında fikri olmayanların, batı ve vedik sistemleri arasında karışıklık, yanlışlık varmış gibi bir imaj algısına varabilirler. Özellikle burçların kaymasından dolayı, yıllardır kendini Koç zanneden birinin vedikte Balık olduğunu öğrendiğinde “ mümkün değil! Olamaz…”  gibi tepkisine rastlanır. Oysa ki batı astroloji ile düşünenler vedik astrolojiyi algılayamazlar. Vedikteki Balık burcunun içsel yapısı aynen batıdaki Koç gibi hiddetli ve öfkelidir. Sistem hakkında bilgi edindiğinizde aslında  vedik astrolojinin farklı bir uzay - zaman katmanından baktığını fark edeceksiniz.  Pandit ailelerde bu astroloji kuşaktan kuşağa aktarılır, bilgileri yanlış kullanıma mahal vermemek için vedik astrolojiyi adeta bir sır gibi saklamışlardı. Ama artık bilgilere rahatlıkla ulaşabiliyoruz. Eski yüzyıllarda yaşamış üstadlardan Jaimini ve Paşara öğretileri günümüzde yaygınlaşmaya başladı. Eğitimlerimi aldığım Vedik Astroloji Okulunun kökeni aslen Orissa'dır, merkezi Yeni Delhi'dedir.   “Devaguru Brihaspati Merkezi'nin kurucusu Gurularım Pandita Sanjay Rath & eşi Sarbani Rath ve Rama Akamesi kurucusu Gurum Visti Larsen çok değerli bir öğretmelerdir. Örneğin Orissalılar kadınlara astrolojiyi öğretmek istemediler ama Pandita Sanjay Rath o kadar verici ki astrolog büyükbabasından ne öğrendiyse herşeyi öğretiyor.  Bağlı olduğu okulun tarihi geçmişi 1400'lü yıllarda yaşamış olan önemli spritüel lider  Sri Acyuta Das'a uzanır. Sri Acyuta Dasa, Sri Chaitanya Mahaprabh'unun en önemli beş öğrencisinden biriydi. İlk önemli vedik ileri astroloji eğitimim olan Üstad  Jaiminin Sutralarına Bakış"ı Danimarka'da Astroloji Gurum Visti Larsen'den aldım ve devam ediyorum. Bu toplamda 7 yıl süren bir eğitim. Daha sonra Hindistan'da yine 7 yıl süren Paraşara Eğitimi de almaya karar verdim.  Hindistan'daki Gurum Pandit Sanjay Rath ve eşi Guruji Sarbani Rath'ın da öğrencisi olarak Hindistan'da eğitimime devam ediyorum.  Üç Gurujim ; Pandit Sanjay Rath, Sarbani Rath, Visti Larsen'ın çalışmaları orijinalliğini korumuş bilgileriyle hayli değerli çalışmalara imza atmışlardır.  

VEDİK ASTROLOJİ ÖĞRENMEK İSTİYORSANIZ EĞİTİMLERİME KATILABİLİRSİNİZ.
Danimarka'da ve Hindistan'da özel vedik astroloji eğitimi veren okullarda bulunarak yetkin Gurulardan eğitimler aldım. Bu orjinal eğitimleri  vatanımda Türkçeleştirerek size sunmaktayım. Vedik Astroloji öğrenmek isteyen bir kişi azimli ve  sabırlı olmalıdır. Tam harita okumak ve şifalandırabilmeyi öğrenmek uzun süre almaktadır. Kısa sürede alınan eğitimlerle yapılan harita yorumları sonrasında genelde yanlış yorumlar sıklıkla olmakta bu durumda siz karşınızdaki kişinin olumsuz karmasını yükleniyorsunuz.  Astroloji eğitimi  uzun soluklu bir yoldur. Vedik astroloji temel ve orta seviye eğitimlerim şu an da devam ediyor. Yeni eğitimler açıldığında haber almak isterseniz kendinizi kısaca anlatarak bana mail gönderebilirsiniz.İletişim için  vedilastrolojiegitim@yahoo.com

ALDIĞIM EĞİTİMLER ŞUNLAR;  1983-88 BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİSAYAR PROGRAMCILIĞI. / 1996  HAZİRAN BHAGAVAT GİTA VEDİK BİLGİYE GİRİŞ 1 BANGALORE -HİNDİSTAN. / 1989-97   MARMARA ÜNİVERSİTESİ İÇ MİMARİ TASARIM. / 1997  TEMMUZ VEDİK BİLGİYE GİRİŞ 2 PUTTAPARTHİ -HİNDİSTAN. / 2000  ŞUBAT VEDİK BİLGİYE GİRİŞ 3 PUTTAPARTHİ -HİNDİSTAN. / 2000  EYLÜL  VEDİK BİLGİYE GİRİŞ 4 - İNSANI DEĞERLER EĞİTİMİ PUTTAPARTHİ -HİNDİSTAN. / 2007  KASIM VEDİK BİLGİYE GİRİŞ 5, KOZMOLOJİ İNİSİYASYON. VRİNDAVANA - HİNDİSTAN, DİKŞA GURU SRIMAD BV NARAYANA GOSVAMI MAHARAJA. / 2008   MART VEDİK  BİLGİYE GİRİŞ 6, KOZMOLOJİ MAYAPUR - HİNDİSTAN. / 2010 KASIM VEDİK BİLGİYE GİRİŞ 7, KOZMOLOJİ DİKŞA GOVARDANA - HİNDİSTAN DİKŞA GURU SRIMAD BV NARAYANA GOSVAMI MAHARAJA. / 2011-2014  AİLE DİZİMİ ÇALIŞMALARI AMRIT SANGEET, RUMEN YANKULOV. / 2012  KASIM AİLE  DİZİMİ BİRİNCİ SEVİYE, SEVGİNİN KÖKLERİ SVAGİTO LIBERMEISTER


ÜSTAD JAİMİNİ ÖĞRETİSİ EĞİTİMLERİ , GURU VİSTİ LARSEN. KOPENHAG - DANİMARKA:  2010-2016   JAIMINI SUTRAS PRATHAMADHYAYA1, DVITIYADYAYA2 , TRTIYADYAYA PURVAKHANDA3, TRTIYADYAYA UTTARAKHANDA3B. / WEBINARS:  RASI 12 SIGN WEBINARS- ATMAKARAKA-MAKARA MASA-KUMBHA MASA-MINA MASA-MESA MASA-VRSABHA MASA-MITHUNA MASA-KARKATAKA MASA-SIMHA MASA-KUMARI MASA-TULA MASA-ALI MASA-DHANUSA MASA.  ADITYAS BHAGA-TVASTR-VISHNU-DHATR-ARYAMAN-MITRA-VARUNA-INDRA-VIVASVAN-PUSA-PARJANYA-AMSHUMAN ADITYAS , RARE TOOLS WEBINARS; KHARA 22-64TH NAVAMSA- KALATRA YOGASPHUTA-VARACHAKRA YOGA-SANTANA TITHI-SURYAMSHA AND CHANDRAMSHA-TITHI WORKSHIP-BIJA AND KSETRA SPHUTA- NAMARASHI,VARNARASHI-RECTIFICATION- KUNDA-SURYA AD CHANDRA YOGA SPHUTA-LILAVATI AYUR DASA-SURYA CHANDRA AND LAGNA KARMA,  HEALTH WEBINARS; KANSER CANCER -IMMUNE AND AUTO IMMUNE DISORDERS IMUN HASTALIKLAR-SLEEP DISORDERS UYKU SORUNLARI-PARKINSON AND CEREBRAL PALSY PARKONSON VE BEYINE DAIR SORUNLAR -EATING DISORDERS AŞIRI YEME SORUNLARI KUSMA VE OBEZİTE- HYPER AND HYPO THYRODISM TİROİD SORUNLARINA BAKIŞ- KALP HASTALIKLARI- PARAZİTLER- ŞEKER HASTALIKLARI- BEYİN HASARLARINA BAKIŞ


ÜSTAD PARAŞARA ÖĞRETİSİ GURU PANDİTA SANJAY RATH EĞİTİMLERİ : 2013-2016  PSJ 1-2A-2B-3 PARAŞARA JYOTİŞA - DEVAGURU BRİHASPATİ CENTER, BHIMTAL HİNDİSTAN. / WEBİNARS EVLİLİK YAŞAMI ANALİZLERİ MARRIAGE AND RELATION WORKSHOP,  SHİVA MAHA PURANA , ŞİFA TEKNİKLERİ, MANTRA ŞANSTRAYA GİRİŞ. 

JYOTİŞA PANDİTA SEVİYESİ İÇİN TEZİMİ 28 TEMMUZ 2016 BAŞARIYLA VEREREK  HİNDİSTAN 'TAKİ 4 YILLIK PARAŞARA EĞİTİMİNİ  BİTİRDİM.  





VERDİĞİM EĞİTİMLER; 2012'dan beri VEDİK ASTROLOJİ AKADEMİSİ I-II   TEMEL KAVRAMLAR, BAŞLANGIÇ VE ORTA DÜZEY SEVİYE . / KASIM 2015-AĞUSTOS 2016 JYOTİŞA FUNDAMENTALS EĞİTİMİ , BAŞLANGIÇ VE ORTA SEVİYE. 







Namaste

Jyotişa Pandita 

NANDİ Himalaya

Vedik-Hint Astrolojisiyle tanışma serüvenim 1996'da Hindistan'da küçük bir köyde başlamıştı. Akıl-Ruh-Beden üçlemesini mükemmelen birleştiren bu kadim astrolojiye olan ilgim yıllar içinde derinleşti. Son beş yıldır Danimarka'da Üstad Jaimini İleri düzey eğitimlerime devam ediyorum. Ayrıca 2016 yazında Üstad Paraşara ekolünde İngilizce olarak yazdığım 120 sayfalık  bitirme tezimi tamamlayarak, Yeni Delhi Devaguru Akademisi tarafından "Jyotişa Pandita" seviyesi ile onurlandırıldım. Jyotişa Işık astrolojisi demektir. Menşei Hindistan'dır. Vedik Astroloji olarak da adlandırılır. "Pandita" seviyesi Hindistan’da belirli bir düzeye gelmiş yetkin astrologlara Gurusu tarafından verilen ünvandır. Siz de astroloji eğitimlerime katılabilir, kendinizi keşfetmek için danışmanlık isteyebilirsiniz. KÜNYE özgeçmiş..."



Jyotişa Pandita NANDİ Himalaya. Paraşara / Jaimini / Vastu İç Mimari uygulamaları.  Brihaspati Devaguru Center- Hindistan / Rama Mantra Şastra Akademi  Danimarka. 
vedikastroloji@yahoo.com". Facebook Vedik Astroloji Bülteni, VedikAstroloji Blog yazılarımın her hakkı  5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu uyarınca  saklıdır, kopyalanamaz, izinsiz dağıtılamaz.  

Bu blogdaki popüler yayınlar

AY BURCUNU NAKŞATRANI BULMAK

ŞANSLI MISIN?

DAŞALAR